Doma Nunch

 
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

"Alìs ind el Paes di Meravili" voltaa in Lombard Occidental

 

“In quella direzion là,” l’ha dii el Gatt, con la sciampa che faseva segn a dritta, “el gh’ha la cà el Cappellee: e in quell altra direzion,” e el faseva segn a manzina, “la sta de cà ona Legora Marziroeula. La poeu visità chi la voeur: hinn tucc duu matt.” “Ma mì voeuri minga andà in mezz ai matt,” l’ha dii l’Alìs. “Ah per quell la poeudi minga iuttà,” l’ha responduu el Gatt, “semm tucc matt chicchinscì. Mì son matt. Lee l’è matta.” “Com’el fa a savè che son matta?” l’ha domandaa l’Alìs. “La gh’ha de vessel,” l’ha dii el Gatt, “o la saria minga vegnuda chì.”

I Avventur de Alìs ind el Paes di Meravili di Lewis Carroll  è l'ultima traduzione di Gianpietro Gallinelli, noto per la sua attività di studio e diffusione del Milanese, già fondatore della rivista El Dragh Bloeu, che poi fu il magazine ufficiale del nostro Movimento per diversi anni.

Gallinelli, recentemente cimentatosi in maniera eccellente con lo spassosissimo Innocent a l'ester (The Innocents Abroad) di Mark Twain, ha tradotto l'Alice in Wonderland per l'editore Evertype, che mantiene lo stile originale del volumetto, 130 pagine in bianco e nero, caratteri tipografici d'epoca e le illustrazioni di John Tenniel.

Così il nostro introduce il suo lavoro: "In questa traduzion hoo deciduu de restà el pussee possibil visin a la version originala in Ingles. S’hinn mantegnuu i nòmm ingles sia di personagg del liber che di quei stòrich che apparissen ind el raccont. Compagn de tanti alter traduzion de l’Alìs, vun di impediment pussee gròss incontraa ind el voltà in Lombard Occidental la stòria, l’è staa el cercà, indoe l’era possibil, de mantegnì i bellissim gioeugh de paròll cont i quai el Lewis Carroll l’ha impienuu el liber. In tanti part stì gioeugh hinn staa adattaa per fai sonà mej ai oregg di lettor lombard."

Il volumetto è in vendita a un prezzzo molto interessante su Amazon, Ebay e altri siti.

* * *

I Avventur de Alìs ind el Paes di Meravili
Alice’s Adventures in Wonderland in Western Lombard
Le Avventure di Alice nel Paese delle Meraviglie
By Lewis Carroll, translated into Western Lombard by GianPietro Gallinelli
First edition, 2015. Illustrations by John Tenniel.
Portlaoise: Evertype. ISBN 978-1-78201-114-9 (paperback), price: €12.95, £10.95, $15.95.

 
JoomlaWatch 1.2.12 - Joomla Monitor and Live Stats by Matej Koval

Utenti collegati

We have 74 guests online